ІСТОРІЯ БУДЬ в UA та УКФ

БУДЬ в UA В ЧАСИ КАРАНТИНУ

Цьогоріч команда БУДЬ в UA не пише довгострокову стратегію та бізнес-план з точними розрахунками. Бо минулорічну стратегію довелось викинути у смітник! Карантин, період невизначеності та тривоги поставив на паузу наш бізнес. Усі заходи та активності було скасовано, команду розпущено. Ми втратили 80% обороту та ледь могли покривати базові витрати компанії. Резиденти та учасники маркету БУДЬ в UA залишились без ключового каналу збуту своєї продукції.
Як ми виживали?
4 місяці ми шукали способи порятунку БУДЬ в UA, вчилися виживати онлайн, вели переговори з партнерами та шукали зовнішньої підтримки. Саме тоді ми дізнались про можливості Українського культурного фонду та відправили заявку на отримання гранту "Культура у часи кризи: інституційна підтримка".

Ми чесно написали, що без підтримки фонду усі маркети доведеться скасувати, адже проводити їх, дотримуючись усіх карантинних вимог, нерентабельно. Іще за два місяці ми дізнаємось, що не просто проходимо конкурс, а отримуємо чиненайвищий бал у лоті "Дизайн та мода". Саме тоді ми розуміємо, у БУДЬ в UA є майбутнє...
Отримати суттєву фінансову підтримку від УКФ для нас стало не просто приємним сюрпризом. Це дозволило забезпечити стабільну роботу компанії впродовж 4 місяців.
ЗА ЦЕЙ ЧАС МИ:
1
провели 5 маркетів БУДЬ в UA, у яких взяло участь 250 дизайнерів-учасників
2
створили простір для роботи команди, зустрічей з клієнтами та партнерами
3
отримали фахові консультації IT-розробників та юристів і запустили діджитал-продукт
Наразі у БУДЬ в UA новий вектор розвитку. Ми створили Агенцію розвитку креативних індустрій, в рамках якого консультуємо підприємців, проводимо стратегічні сесіії та креативні шторми. І навіть, якщо турбулентні часи ще попереду, ми впевнені - за креативними індустріями майбутнє.
ЗАРАЗ:
1
плануємо маркети БУДЬ в UA (з дотриманням рекомендацій МОЗ щодо карантинних обмежень)
2
запускаємо новий онлайн-проект (розкажемо деталі згодом)
4
проводимо менторські сесії з підприємцями, які розвивають особистий бренд чи бізнес
5
віримо у підтримку, клаборації та шукаємо нові ідеї
У 2021 рік команда БУДЬ в UA дивиться оптимістично. Нашими ключовими словами-2020 стали антикрихкість, гнучкість та підтримка. Тож ми плануємо тримати вітрила нашої яхти по вітру і задавати напрям руху креативним бізнесам у Дніпрі!
До речі, 14 січня 2021 - дедлайн на подачу заявок на отримання грантів від Українського культурного фонду. Ми точно знаємо: якщо знати, чого хочеш і робити свою справу круто, то це точно оцінять!
Детальніше про можливості Українського культурного фонду за посиланням: https://ucf.in.ua
Made on
Tilda